  • Data: 2005-03-02 16:29:12
    Temat: Re: zalanie mieszkania sasiada
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2 mar o godzinie 12:38, na pl.soc.prawo, plusz napisał(a):

    > ale pytanie ....

    Jakie?

    > ZUS pewnie pokryje :) albo inny urząd opiekuńczego państwa

    khmmm...

    > oczywiście, że ty pokrywasz jako sprawca szkody

    Ooooo - przecież nie odkręcił węża z pralki i nie zalał mieszkania celowo.

    > - i co najwyżej możesz od producenta pralki odszkodowania dochodzić :)

    ROTFL

    > jak nie byłeś ubezpieczony i wyrządziłeś komuś szkodę, to przeproś, pokryj
    > straty i ubezpiecz się na przyszłość

    A jak sie ubezpiecza ..... cudze mieszkanie???

    Sprawa nie jest taka oczywista jak piszesz. Jak oświadczył pytający,
    urządzenia w mieszkaniu są właściciela a nie najemcy. Przecież za stan
    odpowada właściciel - m.in. za to mu płaci "komorne", "czynsz" czy co tam
    to jeszcze może sie nazywać.
    Gdyby najemca zapomniał np. zakręcić kurka kranu w wannie i wtedy by zalało
    sąsiadów - to inna historia - to działanie ludzkie, ale w przypadku gdy
    urządzenia właściciela są do bani .....

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423