  • Data: 2003-11-05 15:28:39
    Temat: Re: zalanie mieszkania
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:boav1n$4ii$1@inews.gazeta.pl...

    > ja jestem ubezpieczony (ubezpieczenie wymagane przy kredycie hipotecznym)
    > natomiast nie wiem czy ona jest tez ubezpieczona.

    Kurde, nie rozumiem sąsiadki.
    a co, za karę masz osobiście malować?
    Mnie też parę razy sąsiad z góry zalewał.
    Zwykle kończyło się to na zwrocie przez PZU kosztów malowania sufitu i
    kosztów tapetowania całego pokoju.
    Niezależnie od tego jaka była plama. Tylko bez przesady, to nie może być
    kropka.
    Zwykle konczylo się na 500-700 zł.
    Najlpiej wyślij ją do twojego ubezpieczyciela, szybko ją na ziemię
    sprowadzą.