    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakup windows xp OEM
    Date: Sun, 15 Apr 2007 14:57:28 +0200

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > no wybacz ale jaki zwiazek maja posty zwiazane z prawem autorskim czy te
    > z grozbami (za wyzwiska) z oskarzeniem o pranie brudnych pieniedzy bo z
    > tego co kojarze z artykulow prasowych wlasnie to mu zarzucono ?

    Bo teraz oskarżenie o udział/prowadzenie zorganizowanej grupy
    przestępczej (258kk) a także pranie forsy (art.299kk) to najwygodniejsze
    dla prokuratury oskarżenia - areszt idzie z automatu.

    Za komuny prokuratorzy gadali: "dajcie mi człowieka a paragraf się
    znajdzie", a teraz są jeszcze lepsi bo "paragrafy już mamy, dajcie nam
    człowieka a mu je przybijemy".

    I to nie jest tak, że to są debile, które nie wiedzą co to jest
    zorganizowana grupa przestępcza albo jakie przesłanki MUSZĄ być
    spełnione dla prania forsy.
    Oni dostali oczywiste wytyczne by rżnąć głupa i oskarżać ludzi o te
    przestępstwa jeżeli chcą uzyskać areszt. Bo - znowu cytuję :
    "Nieważne, że są niewinni. Złamiemy ich aresztem to coś powiedzą a może
    nawet się przyznają".

    Jeżeli ktoś w tym kraju chodzi po ulicach i myśli, że jest bezpieczny bo
    nie popełnia przestępstw to jest naiwny i może się bardzo zdziwić .
    Jako i ja - i nie tylko - byłem naiwny i do dziś nie mogę wyjść ze
    zdumienia nad tym do czego są zdolni. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com