  • Data: 2007-04-15 14:56:02
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > teoretycznie najpierw musi zostac spelniona tzw przeslanka ogolna (mocne
    > dowody wystarczajace do skazania)

    Znaczy mówisz o teorii ?

    Bo w praktyce to mogę się tylko gorzko zaśmiać.

    Zresztą powiedz mi jaki jest sens zamykać w aresztach - rzekomo
    "tymczasowych", w praktyce areszt może trwać kilka lat i przekraczać
    wielokrotnie najniższą karę przewidzianą w kodeksie za to przestępstwo!
    - z przestępstw gospodarczych, ludzi pomawianych o łapówki i inne
    przestępstwa, które nie godzą w życie i zdrowie innych ?

    Bo ja nie widzę żadnego.

    Areszt to MUSI być ostateczność dla niebezpiecznych bandytów lub tych co
    się ukrywają, nie stawiają na sprawy itd.
    Nikt inny nie powinien go dostawać.

    A u nas od czasów Kaczorów porobiło się, że areszt to podstawowy środek. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net