eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup uszkodzonego aparatu › Re: zakup uszkodzonego aparatu
  • Data: 2008-02-18 01:10:30
    Temat: Re: zakup uszkodzonego aparatu
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Moim zdaniem mam prawo domagać się wymiany sprzętu na nowy, a nie
    > rozpoczynać posiadanie od naprawiania usterek. Poza tym chyba jest jakieś
    > prawo, które umożliwia klientowi zwrot zakupionego towaru w ciągu x dni.

    Kiedys bylo to 5 dni.
    Niestety dzis w Polsce to "dziki wschod" wiec nie odpowiem na pewniaka.
    Wiekszosc sprzedawcow dziala na zasadzie "widzialy galy co braly".
    Cytat:

    "Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo
    wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa wymiana
    albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar."

    Wiecej tu:
    www.federacja-konsumentow.org.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1