  • Data: 2002-09-12 07:23:18
    Temat: Re: zakup programu koputerowego
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    > Być może przypadkiem ;)
    > Sugerujesz że instalator OEMa go nie kupuje ?
    > IMHO nieważne czy 1 szt. czy na miesiąć produkcji. Ale
    > w zakresie sprzedaży jest najczęściej tylko pośrednikiem.

    Tym co "sugeruję", jest to, że licencja OEM udzielana jest
    dystrybytorowi/producentowi sprzętu, a nie klientowi.

    > Problem w tym że kupuje się właśnie licencję, czyli
    [..]
    > co mogę na to poradzić :)

    Czyli wg Ciebie kupuje się zasady używania programu
    a nie jego kopię?
    Dobry żart tynfa wart.

    > Znaczitsja uważasz że program staje się "twój" i z mocy
    > prawa możesz robić z nim co chesz ??
    > No to ja się przestaję spierać ;) !

    *Program* nie staje się mój i nie mogę robić z nim co chcę.
    Za to dana kopia programu staje się moja i mogę ją
    odsprzedać bez naruszania praw twórcy/producenta.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm