  • Data: 2008-07-07 15:38:04
    Temat: Re: zakup nieruchomości rolnej
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek P" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:g4ouui$djl$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > sasiednia działka przekształcona na budowlaną - sprzedana w trakcie budowy

    A druga sasiednia?

    > 15 arów

    > tak jest plan zagospodarowania pod budownictwo mieszkalne, rok wczesniej
    > przeksztalcili sporo dzialek w bliskiej okolicy

    Hmm, i tak co roku plan zagospodarowania zmieniaja? Zapytaj dlaczego tej, co
    ja masz na oku nie przeksztalcili.

    > I moje pytanie jak to kupic ? zeby kupic sama rolna to trzeba minimum 30
    > arow kupic a tyle ja nie chce

    Znaczy, ze jakbys chcial to bys mogl kupic? To sugeruje ze dzialki nie ma,
    bo sie ktos dopiero nad podzialem zastanwia... Widziales KW?

    I nie wiem skad to ograniczenie przy _zakupie_ - AWRSP wystawia na przetargi
    dzialki kilkuarowe.

    > Tworzyc umowy przedwstepne ? Tylko jakie i jak to sie odnosi do
    > pozniejszych rozczen o wlasnosc

    Jezeli twierdzisz, ze nie mozesz kupic tej dzialki co ja chcesz kupic to
    raczej nie znajdziesz notariusza, ktory przeprowadzi umowe.

    sz.