  • 1. Data: 2008-07-05 15:29:43
    Temat: zakup nieruchomości rolnej
    Od: "Wojtek P" <w...@g...com>

    Witam,

    chce kupić działke rolną 15 arów, która jest na etapie przekształcania na
    budowlaną. Nie moge czekać do przekształcenie gdyż nie wiem kiedy ono
    nastąpi. W jaki sposób mogę kupić tą działke - sporządzić u notariusza jakąs
    umowe przedwstępną ze jak działka zostanie przekształcona to wpłacam kase i
    jest moja ? ew. wplacic jakas zaliczke ? ustalic cene za m2

    Pozdrawiam Wojtek

  • 2. Data: 2008-07-05 23:01:53
    Temat: Re: zakup nieruchomości rolnej
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Wojtek P" <w...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakąs umowe przedwstępną ze jak działka zostanie przekształcona to wpłacam
    > kase i jest moja ? ew. wplacic jakas zaliczke ? ustalic cene za m2

    Dzialka przy drodze? Jaka klasa gruntow? Co na sasiednich dzialkach? (w tym
    na tej _za_). Jakiej sa wielkosci? Jakie kwity zwiazane z przeksztalceniem
    widziales? Jest plan zagospodarowania? A moze tylko wytyczne do niego? Jakie
    sa ostatnie uchwaly Rady Gminy dotyczace terenu na ktorym lezy dzialka?

    I pewnie jeszcze kilka pytan by sie znalazlo :/

    sz.

  • 3. Data: 2008-07-05 23:07:39
    Od: "Wojtek P" <w...@g...com>

    > Dzialka przy drodze?
    tak

    > Jaka klasa gruntow?
    słabe grunty - raczej piasek

    >Co na sasiednich dzialkach? (w tym na tej _za_)

    sasiednia działka przekształcona na budowlaną - sprzedana w trakcie budowy

    >Jakiej sa wielkosci?
    15 arów

    >Jakie kwity zwiazane z przeksztalceniem widziales? Jest plan
    >zagospodarowania?
    tak jest plan zagospodarowania pod budownictwo mieszkalne, rok wczesniej
    przeksztalcili sporo dzialek w bliskiej okolicy

    >A moze tylko wytyczne do niego? Jakie sa ostatnie uchwaly Rady Gminy
    >dotyczace terenu na ktorym lezy dzialka?

    co to uchwal to nie wiem ale wiem ze chca ciagnac wodociag w te okolice

    I moje pytanie jak to kupic ? zeby kupic sama rolna to trzeba minimum 30
    arow kupic a tyle ja nie chce
    Tworzyc umowy przedwstepne ? Tylko jakie i jak to sie odnosi do pozniejszych
    rozczen o wlasnosc

    W.

  • 4. Data: 2008-07-07 15:38:04
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > sasiednia działka przekształcona na budowlaną - sprzedana w trakcie budowy

    A druga sasiednia?

    > 15 arów

    > tak jest plan zagospodarowania pod budownictwo mieszkalne, rok wczesniej
    > przeksztalcili sporo dzialek w bliskiej okolicy

    Hmm, i tak co roku plan zagospodarowania zmieniaja? Zapytaj dlaczego tej, co
    ja masz na oku nie przeksztalcili.

    > I moje pytanie jak to kupic ? zeby kupic sama rolna to trzeba minimum 30
    > arow kupic a tyle ja nie chce

    Znaczy, ze jakbys chcial to bys mogl kupic? To sugeruje ze dzialki nie ma,
    bo sie ktos dopiero nad podzialem zastanwia... Widziales KW?

    I nie wiem skad to ograniczenie przy _zakupie_ - AWRSP wystawia na przetargi
    dzialki kilkuarowe.

    > Tworzyc umowy przedwstepne ? Tylko jakie i jak to sie odnosi do
    > pozniejszych rozczen o wlasnosc

    Jezeli twierdzisz, ze nie mozesz kupic tej dzialki co ja chcesz kupic to
    raczej nie znajdziesz notariusza, ktory przeprowadzi umowe.

    sz.