    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.motocykle
    Subject: Re: zakup motocykla z krzywą ramą
    Date: Tue, 10 Feb 2009 21:56:24 +0100

    On Thu, 05 Feb 2009 13:28:10 +0100, Kuba (aka cita) <i...@...pl> wrote:

    [...]
    > mówiac szczerze sam byłem zrobiony w ch.. i to tez przez 'zwyklego
    > motocykliste' a nie handlarza.
    > Mimo, ze akurat branża handlu motoryzacją nie jest mi obca uległem
    > naciskom i zamiast kupic od handlarza, ktory sprowadza sprżet
    > powypadkowy, gdzie widzialbym stan motocykla po przyjeździe, połasiłem
    > sie na piękne ogloszenie i sensowność słów użytkownika motocykla.

    Tia, ja jak szukałem swojej NTV-ki to też stwierdziłem że nie ma sensu od
    handlarzy
    brać, będę szukać od motocyklisty, który sam jeździł wcześniej tym
    sprzętem, to
    przynajmniej tak łatwo na minę nie wpadnę.

    No cóż, i tak się naciąłem, mina to może nie była bo 10 kkm zrobiłem i
    głównym
    problemem było dość intensywne zużywanie oleju, ale jak teraz w zimę się
    wziąłem
    za mechanikę to, hm, no cóż, zacząłem być pod wrażeniem solidności
    konstrukcji
    Hondy, że motocykl tak kiepsko traktowany w przeszłości dalej jeździł bez
    problemu, w tylnej owiewce brakowało jednej ze śrub montujących, airboks
    który
    powinien być skręcony na osiem śrub ma tylko cztery, gąbkowy subfiltr
    powietrza
    (który chciałem wyjąć, umyć i nasączyć olejem zgodnie z serwisówką) okazał
    się
    nie istnieć, przy wymienianiu kierunkowskazu na nowy okazało się, że
    zamiast
    konektorów rurkowych na końcach przewodów kable od jednego z
    kierunkowskazów były
    owinięte na konektorach drugiego i wetknięte a potem owinięte taśmą, no po
    prostu
    cud że to wszystko sprawnie działało i jeździło, lato, zima czy deszcz.
    :-) Tak
    spokojnie z 50% przepłaciłem przy kupnie, wzdech. Frycowe.

    A na koniec, żeby mnie dobić, przy próbie wyregulowania zaworów jak
    chciałęm
    odkręcić zaślepkę nad wałem korbowym, żeby obrócić silnik to gniazdo na
    imbus
    się ukruszyło. :-\

    (Próbowałem przekręcić silnik za tylne koło, ale zdecydowanie nie mam tyle
    pary w
    łapie, więc bez spawarki i przyspawania dużej nakrętki się nie obejdzie)

    No cóż, kupowałem z założeniem że pierwszy ma być używany i nauczę się
    mechaniki,
    teraz przynajmniej wiem co rozkręcić i gdzie zaglądać żeby się nie naciąć
    i nie
    przepłacić. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650 (wybitny ratbike w stanie obecnym)