    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakłócanie ciszy nocnej (art 51.1 KW)
    Date: Fri, 27 Jan 2006 11:30:09 +0100

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:drcr22$3bc$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    Rozumiem, że sami nie wiecie kiedy zaczyna sie cisza nocna, a po interwencji
    sąsiadki zareagowolibyście wyciszeniem imprezki? Wierzyć mi się nie chce.
    Też mam studentki nad głową i myślę, że poza przypadkiem patologicznej
    rodziny nic gorszego nie mogło mnie spotkać:(( Inni sasiedzi też mają dość
    łomotu butów po schodach, trzaskania drzwiami, tudzież głośnych rozmów na
    klatce ok. północy. Świetnie, że można liczyć na interwencję policji. Nic
    tak nie przemawia do nie pracującego studenta jak widmo zapłacenia mandatu
    przez rodzica.
    Myśl trochę człowieku, myslenie ma przyszłość, dzięki temu unikniesz wielu
    nieprzyjemności w życiu. Czego ci życzę z całego serca!
    Graszka.