  • Data: 2005-11-09 15:11:46
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mariposa doux wyskrobał(a):
    > Czyli w barze moga mi odmowic sprzedazy drinka, bo tak? Bo jest w
    > cenniku, ale nie stoi szklnka zmiksowanego drinka na polce i obok nie
    > stoi karteczka z cena?

    Jeżeli przyjmiemy i sąd to uwzględni, że cennik nie jest ofertą zgodnie z
    art. 71 KC to tak.

    > Wyobraz sobie jak nagle marka Oranż wprowadza zasady "czarnych nie
    > obslugujemy". Co sie wtedy dzieje? Chyba jednak ktos sie tym
    > zainteresuje, prawda. I zakladam,z e bedzie to prokuratura.

    Nie wiem, nie próbowałem. Nie odbiegamy trochę za bardzo od naszego
    modelowego przykładu, którym jest pub?

    > Tylko to przedstawiasz z drugiej strony. Przy wejsciu do klubu to ja
    > jestem kupujacym, a kioskarzem jest wlasciciel.

    Owszem, z drugiej strony. Ale dlaczego niby Ty sobie możesz dowolnie
    wybierać do którego lokalu chcesz wejść, a właściciel do lokalu musi
    wpuszczać wszystkich jak leci?

    > No to mowie "mam 22 lata" - jesli bramka twierdzi inaczej, to
    > jednoczesnie tak jakby stwierdzala, ze klamie.

    Że jak?

    --
    Bartek Gliniecki