  • Data: 2005-11-09 16:52:17
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek Gliniecki wrote:

    > Jakbyś był właścicielem najbardziej ekskluzywnej restauracji w Warszawie,
    > najbardziej odpicowanej, gdzie przystawki rozpoczynają się od 50 zł, a dania
    > główne od 200 zł i gdzie przychodzą tacy goście, że szczena opada i
    > przyszedłby tam śmierdzący i brudny kloszard z wózkiem z kartonami i 5
    > zawszonymi psami, wyłożył 500 zł i powiedział, że chce zjeść to byś go
    > chciał obsłużyć? I obsłużyłbyś go? Oczywiście rachunek ekonomiczny każe
    > takiego pana wyprosić, bo nawet jak on zje to wypłoszy kilku innych
    > klientów. A co z prawem? Jakbym Ci powiedział, że MUSISZ go obsłużyć to
> [...]

    Tak sie zastanawiam, bo miedzy chcec obsluzyc a obsluzyc jest roznica.

    Zacznijmy od tego, ze kloszard, ktory wyklada 500 zlotych na stol nie
    jest zwyklym kloszardem. Zwyklego kloszarda nie stac na takie wejscie. A
    ten jest dziwny. Czy go wyprosic? No nie wiem, mialo byc o selekcji na
    wejsciu. Wiec nie mogl teoretycznie wejsc... a ty mi piszesz, ze
    wszedl...

    A skoro juz wszedl to co? Moge go jedynie usunac sila... Ale uzycie sily
    chyba nie wchodzi w role, bo nie jestem policja. Moge wezwac ich i co im
    powiem... Ze wszedl kloszard na obiad i mi sie to nie podoba? Ze narusza
    moj mir domowy? Jak narusza? Przecierz inni tez wchodza i jedza. Nie
    ubliza, nie zachowuje sie niestosownie. Moze i nie pachnie perfumem,
    ale... nie ma w kodeksie, ze ktos brudny i smierdzacy jest przestepca
    lub dopuszcza sie wykroczenia...

    Kloszard ten zas jest czlowikiem, klientem, ktory wlasnie zamawia zupe
    za 100 zlotych...

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl