  • Data: 2010-12-18 16:45:48
    Temat: Re: zakaz wnoszenia tel.kom.
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.12.2010 23:01, neoniusz pisze:

    > Taka sama glupota jak to, ze w niektorych sklepach (np. ten po%#$%%@
    > decathlon) wolno wnosic damskie torebki, a nie wolno plecakow.

    Zazwyczaj dopóki temperatura nie spadnie poniżej 0, nie noszę kurtki.
    Jak się zrobiło zimno, poszedłem do Decathlona, żeby kupić kurtkę -
    byłem w swetrze. Wybrałem kurtkę, poszedłem do kasy, zapłaciłem i...
    założyłem kurtkę na siebie. Przy wyjściu podbiega do mnie ochroniarz:

    - Gdzie Pan kupił tę kurtkę?!
    - U was...
    - Kiedy?!
    - 3 minuty temu
    - Ale kurtka ma wszystkie metki, etykietki, itd!!!
    - No i?
    - ....

    Gość chyba sam nie wiedział co ma zrobić, więc mu pokazałem paragon i
    kazałem przeczytać datę zakupu. Puścił mnie, ale dalej nie był
    specjalnie przekonany...

    --
    ganda