  • Data: 2010-12-18 16:58:11
    Temat: Re: zakaz wnoszenia tel.kom.
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał:

    > Jakie miasto? Jak można wiedzieć.
    > Bo widzę że to jakiś regionalny pomysł, w stylu prawybory.

    Łomża.

    > A jak poinformujesz że nie posiadasz, to co, rewizja?

    jak bramka pipnie to kto wie.

    > I tak Ci za dużo powiedział, że nie ma pojęcia i dla czego.

    ja po prostu myślałem że jest jakiś przepis i chciałem go poznać, bo bardzo
    mnie interesuje powód takich zakazów, ale widzę że przypomina mi to trochę
    sytuację z samolotami, gdzie zabraniają włączania telefonów jakoby one
    zakłócały pracę urządzeń, bo jeśli te samoloty takie wrażliwe na zakłócenia
    to aż strach nimi latać.