  • Data: 2003-03-26 17:28:28
    Temat: Re: zakaz uzywania telefonu kom. na poczcie ?
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak moze zamigac ekran ^_^, notabene komp jako taki jest ektanowany
    metalowa
    > obudowa,
    > a w samolotach to sa nieakranowane czujniki , ktroe wlasnie moga wylapac
    ten
    > sygnal - zauwaz ze tez pwoninni tez zakazac lelefoni satelitarnej w koncu
    > tez moze zaklocic osprzet samaolotu :)
    >
    > leon

    Drogi Leonie,
    ja to rozpatruje z punktu widzenia raczej kindersztuby niz prawa.
    Jesli siedze w przedziale dla palacych, w ktorym z powodu scisku znalezli
    sie niepalacy(co widac bo nie pala;-) ) to mam PRAWO zapalic, MOGE tez wyjsc
    na korytarz....
    Jesli na poczcie moja komorka im przeszkadza
    to mam PRAWO zadac wlasciwej podstawy pprawnej tego zakazu, MOGE tez
    wylaczyc na te 10 min.telefon(jesli jest dluga kolejka to nie stoje).
    PS. na mojej poczcie nie ma takiego zakazu, ale co poczta to obyczaj.

    t.