  • Data: 2003-03-27 08:48:36
    Temat: Re: zakaz uzywania telefonu kom. na poczcie ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leon" <L...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b5slpb$psa$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> [...]
    samolotach?

    Mnie dziwi..

    Ckoro "atakuje Pan nokie" oswiadzam, ze moja nokia nia zakluca komputerow..

    > rozmawiasz
    >
    > tak moze zamigac ekran ^_^, notabene komp jako taki jest ektanowany
    metalowa
    > obudowa,

    Nie rozsmieszajcie mnie...

    Mam PC "rozproszony" plyta lezy na stole a przed nia ulazone sa dyski, obok
    niej zasilacz.
    Po tym idzie "fala" tasiemek, i przewodow zasilajacych... w kieszeni mam
    nokie...

    I nic mi nie zakluca ani nie "mogocze..."

    Wlasnie zrobilismy "wksperyment naukowy" dzialajaca dzwoniaca Nokie
    przesuwalismy
    pare centymetrow nad plyta (ECS), przy modulach amieci, przyporocesorze (cel
    633),
    przy monitorze (LG)...
    zadnych drgan

    > a w samolotach to sa nieakranowane czujniki , ktroe wlasnie moga wylapac
    ten
    > sygnal - zauwaz ze tez pwoninni tez zakazac lelefoni satelitarnej w koncu
    > tez moze zaklocic osprzet samaolotu :)

    Prosze mnie nie rozsmieszac...
    samolot z tak malo odpornymi czyjnikami bylby w smiertelnym
    niebezpieczenstwie
    w czasie burzy...

    Boguslaw