    From: adam158 <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajecie komornicze alimenty
    Date: Tue, 29 Aug 2006 08:47:42 +0200
    To: bombardier <b...@y...com>

    bombardier napisał(a):
    > Witam
    >
    > mam zalegle alimenty u komornika ok 10 tys.
    > komornik zajal pieniadze na moim koncie i mam teraz dostepne srodki -10
    > tys. czy moze tak robic zeby zajac cala kwote? przeciez musze miec
    > jakies srodki na zycie. czy to jest zgodne z prawem? czy nie moze on
    > tego rozlozyc na raty? prosze o pomoc co mam robic?.

    o alimentach i egzekucji komorniczej wiedziałeś na pewno
    abstrachując od tego ze nie chcesz płacic ich na dziecko to jestes
    ostatnim sku.....m to tak ogólnie pogratulowac rozsądku ze trzymasz
    pienadze na rachunku októrym wie komornik
    masz dychę w banku i niechcesz dac na dziecko to powinien cię złupic
    tak abys w samych majtkach na ulice wychodził
    adam