  • Data: 2006-08-31 13:57:23
    Temat: Re: zajecie komornicze alimenty
    Od: "czar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    taaaa
    komornicy
    własnie przerabiam cofniecie wyroku wykonawczego i zwrot kosztów
    postepowania komorniczego od mojej ex
    policzył sobie 7% od rocznych alimentów bo podobno taka ustawa
    tyle tylko ze ja mam akurat popłacone i fajansowi nie odpuszcze

    i pytanie mam przy okazji
    czy pytanie skierowane do komornika :"czy widział moze kiedys jak sie pali
    niebieskie audi" to grożba czy pytanie ??

    ichmo mozna wprowadzic ustawe o zakazie rozmnazania sie komorników ?
    jakiś projekt obywatelski...