  • 1. Data: 2006-08-28 19:23:46
    Temat: zajecie komornicze alimenty
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    Witam

    mam zalegle alimenty u komornika ok 10 tys.
    komornik zajal pieniadze na moim koncie i mam teraz dostepne srodki -10 tys.
    czy moze tak robic zeby zajac cala kwote? przeciez musze miec jakies srodki
    na zycie. czy to jest zgodne z prawem? czy nie moze on tego rozlozyc na
    raty? prosze o pomoc co mam robic?.

  • 2. Data: 2006-08-29 06:47:42
    Temat: Re: zajecie komornicze alimenty
    Od: adam158 <a...@o...pl>

    bombardier napisał(a):
> [...]
    > jakies srodki na zycie. czy to jest zgodne z prawem? czy nie moze on
    > tego rozlozyc na raty? prosze o pomoc co mam robic?.

    o alimentach i egzekucji komorniczej wiedziałeś na pewno
    abstrachując od tego ze nie chcesz płacic ich na dziecko to jestes
    ostatnim sku.....m to tak ogólnie pogratulowac rozsądku ze trzymasz
    pienadze na rachunku októrym wie komornik
    masz dychę w banku i niechcesz dac na dziecko to powinien cię złupic
    tak abys w samych majtkach na ulice wychodził
    adam

  • 3. Data: 2006-08-29 06:52:15
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    bombardier napisał(a):
    > przeciez musze miec jakies srodki na zycie.

    dziecko też musiało

    KG

  • 4. Data: 2006-08-29 08:11:09
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    Użytkownik "adam158" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > o alimentach i egzekucji komorniczej wiedziałeś na pewno
    > abstrachując od tego ze nie chcesz płacic ich na dziecko to jestes
    > ostatnim sku.....m to tak ogólnie pogratulowac rozsądku ze trzymasz

    jak nie chcialem placic? to sa zalegle alimenty z kilku lat wstecz jak nie
    mialem pracy idioto!!!
    skad mialem placic? zastanow sie co piszesz.

    prowadze firme place alimenty na bierzaco matce ale tez musze za cos zyc i
    placic podatki.

  • 5. Data: 2006-08-29 08:14:17
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    > dziecko też musiało

    to przeciez wyplacal jej fundusz alimentacyjny, czlowieku jak nie masz
    pojecia to sie nie udzielaj

  • 6. Data: 2006-08-29 08:34:29
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik "bombardier" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    > to przeciez wyplacal jej fundusz alimentacyjny

    A to dziecko jest funduszu czy twoje?

    Angie

  • 7. Data: 2006-08-29 08:42:45
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    Użytkownik "Angie" <h...@W...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bombardier" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    > A to dziecko jest funduszu czy twoje?

    czy ja napisalem ze ja nie chce oddac tych pieniedzy?
    pytanie moje bylo troszeczke inaczej sformuwane.

  • 8. Data: 2006-08-29 10:07:28
    Od: Marsjasz <d...@w...pl>

    bombardier napisał(a):

    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał w wiadomości

    > to przeciez wyplacal jej fundusz alimentacyjny, czlowieku jak nie masz
    > pojecia to sie nie udzielaj

    a ten fundusz wczesniej wygral na loterii i stad mial kase ???
    ale pomijajac z pensji komornik moze ci zabrac okreslona kwote...
    jakies tam minimalne zostawi na zycie ale z konta coz...
    ciesz sie ze tak to sie tylko skonczylo...
    polecam 209 kk...
    Mars

  • 9. Data: 2006-08-29 10:19:42
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a ten fundusz wczesniej wygral na loterii i stad mial kase ???

    nastepny... a skad ja mialem wziasc kase krasc??? puknij sie w glowe

    > ale pomijajac z pensji komornik moze ci zabrac okreslona kwote...
    > jakies tam minimalne zostawi na zycie ale z konta coz...
    > ciesz sie ze tak to sie tylko skonczylo...
    > polecam 209 kk...

    to jest moim zdaniem chamstwo totalne, chce placic, place, mam prace a tutaj
    nagle cie niszcza
    jak mam teraz zarabiac przeciez ja mam firme i potrzebuje pieniadze na
    dzialanie. przeciez to jest noz w plecy

    bandyci!!!

    polecam sobie ogladnac film "Komornik"

  • 10. Data: 2006-08-29 11:30:52
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "bombardier" <b...@y...com> naskrobał/a w

> [...]
    > -10 tys. czy moze tak robic zeby zajac cala kwote? przeciez musze
    > miec jakies srodki na zycie. czy to jest zgodne z prawem?

    Bank sobie w kulki leci.
    Środki na koncie do wysokości trzykrotnego wynagrodzenia (za okres
    bezpośrednio poprzedzający dzień wystawienia tytułu wykonawczego) są
    wolne od zajęcia.