  • Data: 2006-08-29 10:19:42
    Temat: Re: zajecie komornicze alimenty
    Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ed13q2$7gt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a ten fundusz wczesniej wygral na loterii i stad mial kase ???

    nastepny... a skad ja mialem wziasc kase krasc??? puknij sie w glowe

    > ale pomijajac z pensji komornik moze ci zabrac okreslona kwote...
    > jakies tam minimalne zostawi na zycie ale z konta coz...
    > ciesz sie ze tak to sie tylko skonczylo...
    > polecam 209 kk...

    to jest moim zdaniem chamstwo totalne, chce placic, place, mam prace a tutaj
    nagle cie niszcza
    jak mam teraz zarabiac przeciez ja mam firme i potrzebuje pieniadze na
    dzialanie. przeciez to jest noz w plecy

    bandyci!!!

    polecam sobie ogladnac film "Komornik"