  • Data: 2023-08-14 19:04:40
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Aug 2023 17:36:28 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > MoĹźna, tylko w tej zabawie nie chodzi o uwalanie.

    Az tego, co wczesniej (w innych sprawach pisałes), to wynikalo, ze
    chodzi :-)

    > Po prostu był mało wiarygodny.

    > Co rozumiesz pod słowem "spławiliśmy"? Postanowiliśmy to sprawdzić bez
    > przyjmowania kretyńskiego zawiadomienia.

    To sie nie pisze "przez dwie godziny sprawdzalismy czy nie
    psychiczny", bo sie wychodzi na kulsona, tylko
    "pomimo tego, ze mówił i wyglądał na psychicznego, podjęlismy
    niezwłocznie działania sprawdzające, dzięki czemu ujelismy wkrótce
    złodzieja".
    Wtedy sie wychodzi na Kulsona Wzorowego, ktĂłrego sie nawet minister
    nie wstydzi :-P

    Rozumiem, ze mu grzecznie podziekowaliscie za zgloszenie, i
    powiedzieliscie cos w stylu "przyjechala tu osoba z rodziny,
    to zgłoszenie przyjmiemy od niej". Dzieki czemu czemu unikneliscie
    spisywania czegokolwiek o UB.

    I to samo dopisano gdzies do notatki, bez wstydu ...

    > Patrol nie robi oględzin.

    No po co go wysyłać?

    Tylko potem nie narzekaj, że sie naszukałes grobu po cmentarzu :-)

    Choc ciekawe, czy patrol by lepiej miejsce opisał :-)

    J.