  • Data: 2023-08-14 18:41:53
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Aug 2023 17:55:06 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Czemu to się zmieniło?

    Ja bym podejrzewał, ze nie było wolnej ekipy.
    Wiec najpierw zeznania.

    A potem cos sie zmieniło :-)

    > Ja nie pisałem, ze nie będzie tego nikt szukać. to jest Twój wymysł.
    > Mnie zdziwiło, że wystarczyło kilka chwil rozmowy z Tobą, by zapał do
    > pościgu spadł.

    Jak powiedzial, ze ma nagrania z monitoringu, to po co wysyłać ekipę?

    A scigac transportera widac nie mieli zamiaru - moze np jeszcze by
    złapali, a tu koniec zmiany, a papierologii na pare godzin ...

    > Czyż to nie intrygujące?

    No przeciez kulson nie kłamie.
    Jak powiedzieli, ze nie było, to nie było.

    Ochrona defilady, otwarcie muzeum WP - jest co robić.

    J.