  • Data: 2023-08-14 21:56:59
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Aug 2023 20:52:51 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nawet nie wiesz, że jest to jedna z wielu możliwości. Choć akurat uważam
    > to za skrajnie mało prawdopodobne.

    Nie chcesz chyba powiedziec, ze macie tajne akta, i tam zapisane
    "figurant nazywa nas kulsonami i chodzi na marsze opozycji
    - nie pomagac" :-P

    > Chyba, że ma na koncie fałszywe
    > zawiadomienie o przestępstwie, pomówienie albo fałszywe zeznania. To
    > wówczas bym też się zastanowił, czy tylko na podstawie zeznania takiej
    > osoby wykonywać jakiekolwiek czynności, czy jednak na spokojnie kogoś
    > wiarygodnego przesłuchać, zanim się pojedzie na przeszukanie i będzie
    > komuś zawracać głowę.

    Moze i ma na koncie, ale przeciez praw publicznych nie jest
    pozbawiony.

    W czym problem z tym zgłoszeniem przestępstwa?
    Zgłosi, podpisze, a jak to nieprawda, to niech sie nim prokurator
    zajmuje.

    No chyba, ze jakis psychiczny, co wam co miesiąc fantazjuje ...

    J.