  • Data: 2023-08-14 21:04:55
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2023 o 17:28, Shrek pisze:
    > Konkretnie to plan był taki zeby jechać na miejsce kradzieży a nie do
    > właściciela busa. Ale kontunując twój tok myślenia - naprawdę uważasz za
    > normalne (przjmując twoją fikcyjną opowieść) że policjanci odstąpili od
    > czynności bo szreka nie lubią?

    Wątpię. Ja za Tobą też specjalnie nie przepadam, ale chciałem Ci pomóc.
    Ty do wszystkich wokół przykładasz najprawdopodobniej swoją miarę. Jak
    kogoś nie lubisz, to nie pomagasz. Musisz pojąć, że nie wszyscy tak
    mają. Mnie naprawdę wszystko jedno, czy kogoś lubię, czy nie. Często
    pomagam ludziom, których pierwszy raz na oczy widzę i najprawdopodobniej
    nigdy już nie spotkam. Ja nie muszę mieć na tym interesu. Mnie sprawia
    satysfakcję to, że komuś pomogłem w dostępnym mi zakresie.
    --
    (~) Robert Tomasik