  • Data: 2005-02-11 13:22:02
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: Krzysztof Waszkiewicz <i...@z...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <cui7q8$poa$1@nemesis.news.tpi.pl> Kira napisał(a):

    > No wlasnie: nie zdziwilo nikogo ze ta smiertelnie grozna bestia
    > ktora zaatakowala faceta z zamiarem zagryzienia go -- skonczyla
    > na lekkim pokaleczeniu reki? Bo co, bo sie zaslonil reka? Przed
    > atakujacym z furia silnym psem? :)

    Wisial Ci kiedys taki piesek na raczce? Jak sie tak na pieskach znasz to
    powiedz jaki nacisk potrafi taki piesek wytworzyc swoja grzeczna mordka.

    Z pewnych powodow niektore rasy uznaje sie za niebepieczne. Ty wszystkimi
    swoimi wypowiedziami starasz sie temu zaprzeczyc. Pojdz sobie kiedys na
    spacer z malym psem i zobacz jakie to przyjemne gdy musisz go zaslonic
    wlasnym cialem przed takimi malymi niegroznymi pieskami ktore zawsze chodza
    w kagancu i na smyczy... Zachowujesz sie tak bo moze nigdy nie zostalas
    pogryziona - ja mialem przyjemnosc jeszcze w podstawowce - na szczescie
    piesek zostal uziemiony przez innych ludzi bo mial duze szanse zrobic mi
    wieksza krzywde. No ale to pewnie byla moja wina bo probowalem uciec, a nie
    tak jak napisal ktos w watku udawac, ze chce sie z pieskiem pobawic.

    Czlowiek wszedl w droge psu? Jak piesek sie zdenerwowal to czlowiek
    powinien jeszcze poniesc koszty zwierzecego psychologa?

    /Krzysztof Waszkiewicz/ <i...@e...pl> http://www.eu07.pl
    Co bych tak o EU07 řekl? Jedná se opravdu o nejrealističtější
    vlakový simulátor jaký můžete na PC vidět.
    *T.C.I.O.P.S* - _Tniemy_ cytaty i odpowiadamy /pod/ *spodem*.