  • Data: 2005-02-11 17:25:45
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Krzysztof Waszkiewicz [Fri, 11 Feb 2005 17:43:42 +0100]:

    > Sorki zagalopowalem sie ;-)

    Przezyje ;)

    > To masz szczescie...

    Nie wiem czy szczescie. Tak na prawde osob pogryzionych przez
    duze psy tez nie znam ani sztuki. Nie, nie mowie ze duze psy
    nie gryza. Gryza. Tylko sadze, ze spora czesc tego szumu wokol
    nich to po prostu rozdmuchanie paru co bardziej poruszajacych
    przypadkow, a nie codziennosc.

    A moze po prostu to Ty masz pecha? ;)

    > Taka karma...

    No ok, ale na czym to polega? Tak konkretnie. Bo to ze duze
    psy lataja bez smyczy to ja wiem. Kolo mnie tez lataja. Ale
    zaden nie wyrazal zainteresowania gryzieniem mnie. To ze te
    duze psy jakos sie z moja mala kudlata nie za bardzo lubia,
    tez wiem. Ale objawow agresji z tego tytulu nie widzialam,
    obwarkuja sie na odleglosc (czasami solidnie) i tyle.

    Co te psy w Twojej okolicy takiego robia?...

    > Tylko jamnik jak ugryzie to krzywdy nie zrobi

    O, zebys sie nie przeliczyl :)

    > a takie duze zwierzatko jednak potrafi...

    No i to wlasnie mowie: potrafi. Ale nie zrobilo. Czemu?

    > No to po co ugryzl?

    Nie wiem. Psy "gryza" z roznych powodow, niekoniecznie zaraz
    chcac czlowieka uszkodzic. "Gryza", bo takie gryzienie ma na
    celu pokazanie 'ja tu jestem gora' a nie zrobienie krzywdy.

    Nie bylo mnie tam, nie moge ocenic czy pies rzeczywiscie
    atakowal czy po prostu poczul sie czyms zagrozony, uznal ze
    ktos naruszyl jego teren albo piorun wie co tam jeszcze i
    ta metoda probowal przywrocic sobie panowanie nad sytuacja.

    Wlasciciela to oczywiscie nie tlumaczy.

    Kira