    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaatakował mnie pies
    Date: Thu, 10 Feb 2005 13:49:25 +0100

    > no nie powiesz mi że amstaff nie jest groźny
    > albo że jamnik jest groźny.

    mi nie chodzi o budowe, bo przy takim rozumowaniu groznym monza buldoga
    nazwac.
    Chodzi o zachowanie sie psa, jezeli od malego za agresje dostalby po
    tylku,
    czuje ze komus na nim zalezy, jest kochany to na pewno nie bedzie groznym
    psem.
    Jakiej bys rasy nie wzial.

    W podobny sposob mozesz wychowac nawet tygrysa z tym ze w takim przypadku
    takie zwierze (jak ktos bzdurnie wposmnial o tym w przypadku psa) jak
    poczuje smak krwi
    moze zaatakowac bez powodu.

    > są też grożni ludzie, np. uzbrojony w kałacha żołnierz.

    zgadza sie

    > Hmmm, no inteligencją nie grzeszysz,

    taki komentarz to sobie mogles podarowac

    > być groźnym =/= być agresywnym.
    > Przykład: nawet najlepiej wychowany groźny pies po dawce środka
    > pobudzjącego staje się agresywny. Jamnik po takiej dawcenie jest groźny
    > - może Ci nogawkę u spodni potargać, czego o amstaffie powiedzieć nie
    można.

    no teraz to pieprzysz glupote, przy tym rozumowaniu nalezy powybijac
    wszystkich wzrostu wyzszego niz 50 cm .
    Jak bedziesz regularnie przez dlugi czas (2 tyg. - kilka miesiecy)
    dawac wieksza dawke amfetaminy chlopakowi 15 letniemu to czy
    on staje sie agresywny? A czy 15 letni chlopcy sa uwazani za groznych?
    (zastapic mozesz to sobie dziewczynami, bez roznicy)

    > No cóż, Twoja walka z rzeczywistością jest hmmm doprawdy rozbrajająca.
    > Jak już pisałem morderstwo = zabicie człowieka.

    no i gdzies to wyczytal? to samo jest w defonicjach zaboijstwa itd.

    > W konstytucji nie ma słowa o prawach psów, za to w Art. 38. stoi:
    > "Rzeczpospolita Polska zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę
    życia."

    no i co w zwiazku z tym?

    > Jeśli pies zagraża życiu człowieka władze RP mają obowiązek zrobić z nim
    > pożądek. Jeśli Ci to nie odpowiada, załóż "Polską Zjednoczoną Partię
    > Psów" PZPP, zdobądź poparcie ludzi i zmień prawo. Na razie prawo _ludzi_
    > stanowi że _ludzie_ są najważniejsi i czy Ci się to podoba czy nie
    > masz się do niego stosować.

    nie rozsmieszaj mnie . Nie wiesz co mowisz. Czy autorowi watku na dzien
    dzisiejszy
    zagraza zycie? Czy jest to powod by psa teraz uspic? Co z tego bedziesz
    miec? satysfakcje?
    I nie mow mi o bezpieczenstwie bo okagancu juz pisalem, powtarzac sie nie
    bede.
    Pomysl zanim trzasniesz taka glupote

    P.