  • Data: 2005-02-07 19:17:29
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > możesz podnieść z ziemi. Natomiast niektóre duże psy odbierają to jako
    atak
    > z twojej strony ( to psy, które nie boją sie wody, huku oraz tego co
    możesz
    > podnieść z ziemi) a prawdopodobnie jako szczeniaki nie były w ten sposób
    > straszone - mają tzw. bojowy charakter. Wierz mi mało przyjemne jest
    > posiadanie takiego psa.

    Jezeli czyjs pies jest tak bezwgledny to znacz ze zostal tak wychowany
    pzrzez osobe ktora sie nia opeikuje wiec raczej dla takiej osoby nie jest
    nieprzyjemne.
    Nie moge sie zgodzic ze jedna rasa jest "zla" a druga "dobra". (moga byc
    wyjatki,
    moze byc pies z odhylami, ale u ludzi sie to tez zdarza i czesciej)
    Lista groznych psow ktora po gazetach krazyla jakis czas temu to byla
    parodia.
    Znalazl sie tam np owczare kaukaski, i teraz tak u jednego wlasciciela
    taki owczarek moze
    byc bezwgledny jezeli tak bedzie szkolony, u innego moze byc pupilkiem
    ktory nie
    odwazy sie na zacisniecie zebow gdy mu reke do pyszczka wsadzisz.
    P.