  • Data: 2005-02-07 13:26:57
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczekiwałem merytorycznej odpowiedzi. Wydaje mi się, że nazwa tej
    grupy
    > jednak do czegoś zobowiązuje. Pomijając fakt, że obraziłeś nieznanego
    sobie
    > człowieka, to Twoje poglądy świadczą o tym, że nie powinieneś mieć
    żadnego
    > psa, a raczej jest Ci niezbędna wizyta u psychiatry. Żegnam Plonk.

    raz ze sram na Twojego plonka, dwa ze swoimi pogladami (uspienie psa)
    jestem dla mnie po prostu nikim,
    obrazic to Cie moglbym gdyby tak porpostu Cie szmata nazwal, bez powodu,
    trzy mialem 12 psow (duzych), wiec wiem jak sie z nimi obchodzic.
    I do psychiatry to raczej powinienes wybrac sie Ty bo niczym sie nie
    roznisz
    od tych co zydow palili za to ze byli zydami
    "Moje pytanie dotyczy tego czy mogę
    zarządać w sądzie postanowienia o przymusowym uśpieniu psa? To
    niebezpieczna
    rasa"

    P.