  • Data: 2005-02-07 13:40:00
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:42076a9d@news.home.net.pl...

    > Dokładnie. Zdaje się, że w grupie są tu jacyś fanatyczni obrońcy
    > agresywnych
    > psów.

    raczej zdroworozsądkowo myślacy.

    > BTW - dziwię Ci się, że sam nie zabiłeś tego psa na miejscu.

    Wszystko w temacie fanatyzmu. Za duzo kiepskich filmów oglądasz.

    > I gdyby
    > mi się udało, właściciel mógłby mi "skoczyć"

    Naprawdę? Potrącasz mnie samochodem, w odruchu obrony/zemsty natychmiast
    wybijam Ci wszystkie szyby i przebijam opony. Naprawdę nie masz do mnie
    zadnych roszczen?:-) To moze jeszcze zabije wszystkich na literę M?

    - a gdyby nie, pies miałby na
    > przyszłosć może więcej szacunku dla przechodnów.

    Naprawde? A moze tym bardziej atakowal by wszystkich dresów powyzej 190
    wiedząc, ze sa groźni? Mojego pierwszego psa uderzyl laska sąsiad chory na
    parkinsona i ruszajacy sie w sposob nieskoordynowany. Uderzenie bylo
    przypadkowe ale zawazylo. Moj pies do śmierci dostawal "śierciostercza" i
    warczal na kazdego starszego człowieka trzymajacego cokolwiek w ręce - czy
    to byla laska czy okulary przeciwsłoneczne. Treser wyjasniił mi, ze pies
    pamięta, ze tego typu człowiek zrobil mu krzywdę i profilaktycznie próbuje
    atakować - ale nie w swojej obronie, ale w mojej, postrzegajac kazdego
    starca jako zagrozenie dla mnie.

    Uczenie czegokolwiek przez agresje jest passe - zarówno w stosunku do
    zwierząt jak i dzieci.

    HaNkA