  • Data: 2005-02-07 14:00:24
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > czyli ze podniosles reke jak podbiegal, no i sam jestes sobie winien,
    > odebral to jako atak,
    > Ugryzl mnie pies nie jeden raz, NIGDY nie przyszlo mi by do glowy uspienie
    > go za to.
    > Jest toz ywa istota tak jak i ty, czy jezeli bys podszedl do kogos i go
    > uderzyl , nalezaloby Cie uspic?

    Bredzisz jak potrzaskany. Przeciez to nie wygladalo tak, ze idzie sobie
    spokojnie pies, a on ni z tego ni z owego podnosi reke tylko to on szedl
    spokojnie, a pies sie rzucil na niego. Takie zwierze jest zle wychowane
    i niebezpieczne dla otoczenia. Natepnym razem spotka taka psina dziecko
    i skonczy sie wypadkiem smiertelnym.

    Jednkaze, w pierwszej kolejnosci nalezalo by uspic wlasciciela psa, bo
    to nie jest wina zwierzecia, ze zostalo zle wychowane (a raczej nie
    zostalo odpowiednio ulozone).

    > jamnik to piesek a nie pies. Jak bys spedzil z wielkimi psami wiecej czasu
    > zaczal bys na nie patrzec
    > ianzcej niez na potencjalnych zabojcow i wyzbyl sie odruchów ktore nawet
    > czlowieka (dresa)
    > potrafia rozloscic.

    Ja spedzilem 3/4 zycia z owczarkami niemieckimi. I zadnemu nie zdarzylo
    sie zaatakowac czlowieka bez komendy. Pies, ktory atakuje spokojnie
    idacego czlowieka nadaje sie do odstrzalu. Jak juz pisalem powyzej nie
    jest to co prawda wina psa, ale to on stwarza zagrozenie. A zeby
    poszczuc kogos psami to trzeba byc w naprawde podbramkowej sytuacji, bo
    2 owczarki jezeli nie zagryza to bardzo uszkodza delikwenta.

    --
    pozdrawiam
    Mithos