eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowytoczenie auta › Re: wytoczenie auta
  • Data: 2017-09-11 11:24:27
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-09-10 o 20:01, Shrek pisze:

    >>> Ale którego konkretnie oprócz "prawie wszystkich"?
    >>
    >> Zadaj to pytanie autorowi tekstu.
    >
    > NIe, nie, nie. Ten artykuł (dziennikarza powołującego sięna właściciela
    > komisu samochodowego, jako eksperta) to twój argument, więc ty go broń.

    W tym przypadku powoływał się na producentów. A że nie wymienił
    dokładnie jakich to się go pytaj.

    >>> Czyli pasek może się zerwać jak jest zużyty - albo przeskoczyć jak
    >>> nie napięty. No zajebiste odkrycie, tyle że gówno warte, bo wtedy
    >>> przeskoczy również bez odpalania na pych
    >>
    >> Czyli mamy dwie sprzeczne opinie.
    >
    > No mamy.  A ty jako argument przytaczasz opinię właściciela komisu, że
    > jak pasek zużyty, top rzeczywiście może się zdarzyć że pierdolnie przy
    > odpalaniu na pych. Ale tylko jak zużyty. Podobnie jak jest zuyżyty to
    > może pierdolnąć bez odpalania na pych. Wspólnym mianownikiem jest "jak
    > zużyty" a nie odpalanie na pych. Więc twój argument jest z dupy wzięty.

    Ja jako argument przytaczam opinie producentów podana w tym artykule.

    >>> "Są też opinie, że takie odpalanie silnika jest szkodliwe również dla
    >>> układu wydechowego.
    >>> - Ale w jaki sposób paliwo może się dostać do katalizatora? Jeśli
    >>> cały układ jest sprawny to nie ma takiej możliwości - twierdzi
    >>> Mariusz Staniuk."
    >>>
    >>> Czyli mówi, że nie szkodzi.
    >>
    >> O tym nie dyskutowałem.
    >
    > Ale to dokładnie taka sama opinia jak o odpalaniu na pych. Powiem więcej
    > - może się zdarzyć, że jak masz zajechanego kata, to po odpaleniu na
    > pych nie przejdzie badań, bo spaliny nie wyjdą. Co prawda jeśli nie
    > odpalisz na pych też nie, ale...

    A jesteś w stanie to udowodnić że taka sama?

    >>> I to pokazuje, ze ekspert jest z dupy wzięty, bo jak odpalasz z
    >>> rozrusznika to jest identycznie.
    >>
    >> Dlatego że ty tak piszesz?
    >> Ale o turbo też nie dyskutowałem.
    >
    > Bo pokazuje że twój "ekspert" piesze bzdury w tym artykule. Co znaczy że
    > ogólnie artykuł jest nic nie warty (zresztą czego można się spodziewać
    > po internetowej "gazecie" motoryzacyjnej, powołującej się na eksperta -
    > właściciela komisu?)

    Tyle że ja ja podałem jako dowód na postawę producentów wobec
    odpalania na pych. A ty usilnie zmieniasz temat na jakieś katalizatory,
    turbiny i właścicieli komisu.

    >> Oskarżyciel powoła biegłego.
    >> Jak myślisz biegły wyda opinię niezgodną z "prawie wszystkich"
    >> producentów to jesteś naiwny lub głupi.
    >
    > Jak powoła się na twojego eksperta od motofaktów, to stwierdzi, że skoro
    > pękł to musiał być zużyty. I słusznie zresztą.

    Ciebie na pewno ne powoła, więc pozamiatane.

    >> A cały artykuł podlinkowałem aby pokazać jaką głupią metodą z twojej
    >> strony jest udowodnianie nieistnienia jakiegoś zalecenia bo ty
    >> go nie znalazłeś w jakiejś instrukcji znalezionej w sieci.
    >
    > Ale w tym artykule nie ma żadnego faktu poza opinią pana handlarza
    > samochodami, że "większość producentów zabrania". Na dobrą sprawę to
    > nawet nie wiadomo czy jest to opinia pana handlarza czy pana dziennikarza.

    No zobacz a mnie to wyglądało na opinię dziennikarza. :-)
    Ale kombinuj dalej.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1