eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowytoczenie autaRe: wytoczenie auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Date: Mon, 11 Sep 2017 11:24:27 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 80
    Message-ID: <op5kol$g5k$1@node1.news.atman.pl>
    References: <oom9qk$gcj$1@node1.news.atman.pl>
    <59af193b$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <ooqtu8$liq$1@node2.news.atman.pl> <oorq23$pvk$4@node1.news.atman.pl>
    <oos700$91l$2@node1.news.atman.pl> <oos8eu$r8m$2@node2.news.atman.pl>
    <oosg9v$6nc$1@node2.news.atman.pl> <ootv4h$f4r$4$gof@news.chmurka.net>
    <59b3250a$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <op03fi$d6$2@node1.news.atman.pl>
    <59b3cda4$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <op0mat$j50$2@node1.news.atman.pl>
    <59b3ec30$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <op11o0$9n8$2@node2.news.atman.pl>
    <59b45772$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <op2ic8$m4k$1@node2.news.atman.pl> <op33gm$6l7$1@node2.news.atman.pl>
    <59b520ed$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <op39k5$61s$1@node1.news.atman.pl>
    <59b53ada$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    <op3hke$ea0$1@node1.news.atman.pl> <op3i61$bjl$5@node1.news.atman.pl>
    <op3smh$p5g$1@node1.news.atman.pl> <op3uma$bjl$10@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1505121878 16564 46.21.210.209 (11 Sep 2017 09:24:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Sep 2017 09:24:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.3.0
    In-Reply-To: <op3uma$bjl$10@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 170910-0, 2017-09-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:764530
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-09-10 o 20:01, Shrek pisze:

    >>> Ale którego konkretnie oprócz "prawie wszystkich"?
    >>
    >> Zadaj to pytanie autorowi tekstu.
    >
    > NIe, nie, nie. Ten artykuł (dziennikarza powołującego sięna właściciela
    > komisu samochodowego, jako eksperta) to twój argument, więc ty go broń.

    W tym przypadku powoływał się na producentów. A że nie wymienił
    dokładnie jakich to się go pytaj.

    >>> Czyli pasek może się zerwać jak jest zużyty - albo przeskoczyć jak
    >>> nie napięty. No zajebiste odkrycie, tyle że gówno warte, bo wtedy
    >>> przeskoczy również bez odpalania na pych
    >>
    >> Czyli mamy dwie sprzeczne opinie.
    >
    > No mamy.  A ty jako argument przytaczasz opinię właściciela komisu, że
    > jak pasek zużyty, top rzeczywiście może się zdarzyć że pierdolnie przy
    > odpalaniu na pych. Ale tylko jak zużyty. Podobnie jak jest zuyżyty to
    > może pierdolnąć bez odpalania na pych. Wspólnym mianownikiem jest "jak
    > zużyty" a nie odpalanie na pych. Więc twój argument jest z dupy wzięty.

    Ja jako argument przytaczam opinie producentów podana w tym artykule.

    >>> "Są też opinie, że takie odpalanie silnika jest szkodliwe również dla
    >>> układu wydechowego.
    >>> - Ale w jaki sposób paliwo może się dostać do katalizatora? Jeśli
    >>> cały układ jest sprawny to nie ma takiej możliwości - twierdzi
    >>> Mariusz Staniuk."
    >>>
    >>> Czyli mówi, że nie szkodzi.
    >>
    >> O tym nie dyskutowałem.
    >
    > Ale to dokładnie taka sama opinia jak o odpalaniu na pych. Powiem więcej
    > - może się zdarzyć, że jak masz zajechanego kata, to po odpaleniu na
    > pych nie przejdzie badań, bo spaliny nie wyjdą. Co prawda jeśli nie
    > odpalisz na pych też nie, ale...

    A jesteś w stanie to udowodnić że taka sama?

    >>> I to pokazuje, ze ekspert jest z dupy wzięty, bo jak odpalasz z
    >>> rozrusznika to jest identycznie.
    >>
    >> Dlatego że ty tak piszesz?
    >> Ale o turbo też nie dyskutowałem.
    >
    > Bo pokazuje że twój "ekspert" piesze bzdury w tym artykule. Co znaczy że
    > ogólnie artykuł jest nic nie warty (zresztą czego można się spodziewać
    > po internetowej "gazecie" motoryzacyjnej, powołującej się na eksperta -
    > właściciela komisu?)

    Tyle że ja ja podałem jako dowód na postawę producentów wobec
    odpalania na pych. A ty usilnie zmieniasz temat na jakieś katalizatory,
    turbiny i właścicieli komisu.

    >> Oskarżyciel powoła biegłego.
    >> Jak myślisz biegły wyda opinię niezgodną z "prawie wszystkich"
    >> producentów to jesteś naiwny lub głupi.
    >
    > Jak powoła się na twojego eksperta od motofaktów, to stwierdzi, że skoro
    > pękł to musiał być zużyty. I słusznie zresztą.

    Ciebie na pewno ne powoła, więc pozamiatane.

    >> A cały artykuł podlinkowałem aby pokazać jaką głupią metodą z twojej
    >> strony jest udowodnianie nieistnienia jakiegoś zalecenia bo ty
    >> go nie znalazłeś w jakiejś instrukcji znalezionej w sieci.
    >
    > Ale w tym artykule nie ma żadnego faktu poza opinią pana handlarza
    > samochodami, że "większość producentów zabrania". Na dobrą sprawę to
    > nawet nie wiadomo czy jest to opinia pana handlarza czy pana dziennikarza.

    No zobacz a mnie to wyglądało na opinię dziennikarza. :-)
    Ale kombinuj dalej.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1