eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowytoczenie autaRe: wytoczenie auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Date: Fri, 8 Sep 2017 23:31:58 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 55
    Message-ID: <oov28e$1m7$1@node1.news.atman.pl>
    References: <oom9qk$gcj$1@node1.news.atman.pl>
    <59af193b$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <ooqtu8$liq$1@node2.news.atman.pl> <oorq23$pvk$4@node1.news.atman.pl>
    <oos700$91l$2@node1.news.atman.pl> <oos8eu$r8m$2@node2.news.atman.pl>
    <oosg9v$6nc$1@node2.news.atman.pl> <oot6us$p1o$2@node2.news.atman.pl>
    <ootmdf$9ah$1@node2.news.atman.pl> <ooui0d$1vc$3@node2.news.atman.pl>
    <oouim6$i95$1@node1.news.atman.pl> <ooujk4$1vc$5@node2.news.atman.pl>
    <ooukpj$6f9$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1504906318 1735 83.142.196.21 (8 Sep 2017 21:31:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Sep 2017 21:31:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.3.0
    In-Reply-To: <ooukpj$6f9$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:764450
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.09.2017 o 19:42, RadoslawF pisze:

    >>>> Załóżmy, że masz rację (choć nie o tym pisałem). I jakie obroty
    >>>> silnika jesteś wyciągnąć pchając samochód na biegu?
    >>>
    >>> Zależy na jakim biegu puszczę sprzęgło.
    >>
    >> Załóżmy, że na tym, który uznasz za najmniej korzystny przypadek.
    >
    > Jeśli nadam pojazdowi jakąś prędkość a potem wbije jedynkę i puszczę
    > sprzęgło to silnik rozkręcę do dwu tysięcy obrotów.

    No i? A bo to raz redukowałem z 5 do trójki. Mniej więcej taki sam skok.

    > Czyli łańcuszek osiągnie swoja prędkość sporo szybciej niż przy
    > kręceniu rozrusznikiem. Opory rozrządu mogą doprowadzić do
    > przeskoczenia łańcucha na kolę zębatym.

    Znasz choć jeden taki przypadek. Bo skoro 0-2000 powodowałbyby to
    2500-6000 tym bardziej. A nic się nie dzieje.

    Zresztą skupmy się na gwałtownym przypieszaniu od 0 do 0,1 obrotu w
    wyniku przepychania po parkingu;)

    > Jeśli nie wiesz na jakim biegu właściciel to auto zostawił,
    > nie wiesz też w którą stronę zakręcisz silnikiem jak popchniesz.

    A jakie ma to znaczenie czy 0,1 obrotu ma minutę czy -0,1?
    Twierdziłeś,ze chodzi o to, że od 0 do 2000.

    >>> Tych o wieszaniu na kasku nie.
    >>
    >> https://www.bellhelmets.com/bellsports/wp-content/up
    loads/2016/12/Bike-Bicycle-Helmet-Manual-AUS-NZ_5001
    076300-C.pdf
    >>
    >>
    >> Pierwsza z brzegu, trzecia strona początek.
    >
    > W naszym języku nie znalazłeś.

    Tłumaczenia są 1/1. Myślisz, że w instrukcji po polsku piszą coś innego?

    >>> A wracając do poziomu argumentu: to że gdzieś ktoś napisał bzdurę
    >>> w instrukcji nie oznacza że każdy wybrany przez ciebie wpis
    >>> w który nie wierzysz jest bzdurny. A może uważasz że jest?
    >>
    >> Ale też nie znaczy, że każdy jest sensowny.
    >
    > Czyli czekam na argumenty dlaczego ten nie jest sensowny.

    Bo nie ma powodu fizycznego, żeby rozrząd przeskakiwał od przetaczania
    po parkingu. Podobnie jak nie ma powodu, zeby jabłko Newtona spadało do
    góry, cokolwiek by w instrukcji od jabłka nie napisać.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1