    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Date: Fri, 8 Sep 2017 18:47:36 +0200

    W dniu 08.09.2017 o 13:25, Adam Wysocki pisze:

    > Kulturalna, ale stanowcza karteczka jednak ma mniejszy potencjał eskalacji
    > przemocy, a większy potencjał dotarcia do rozsądku zastawiającego, niż KK
    > :) Inna sprawa, że niektórzy tego rozsądku nie mają wcale i wtedy nic nie
    > pomoże.

    Jakby miał rozsądek, to by na cudzym miejscu nie stawał, prawda?

    > Czyli stawiałeś na parkingu, ale poza miejscami wyznaczonymi?
    >
    > Ale czy parkowanie poza wyznaczonym miejscem jest zgodne z prawem,
    > tego nie wiem. W końcu nie można poza wyznaczonymi miejscami postawić
    > czegokolwiek, ani np. samochodu (nawet jakby nie zastawiał), więc czemu
    > (prawnie, nie zdroworozsądkowo) można byłoby postawić motocykl?

    Bo jest to część wspólna i jej przeznaczeniem jest parkowanie pojazdów.
    Dokładnie taki sam parking jak "miejski". Uważasz, że parkowanie
    motocykla poza miejscem parkingowym jest wykroczeniem? Jestem
    przekonany, że wręcz zaparkowanie na "pełnoprawnym" miejscu zostałoby
    uznane za skrajne buractwo - skoro się zmieścisz obok, to po co
    zajmujesz całe?

    Problem w tym, że "właściciele" twierdzą, ze garaż jest wspólny jak
    trzeba płacić (wszyscy za niego płacą po równo a właściciele za wyłączne
    prawo do korzystania _z_miejsc_ postojowych nic dodatkowo nie płacą),
    ale jak przychodzi do korzystania, to "prywatyzują" sobie cały garaż.

    Prowadziłem nawet korespondencję z zarządem, ale wymiękłem - nie mój
    poziom abstrakcji;)

    Shrek