eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowyrok w sprawie PZU - czy wystarczy do wypłaty zasądzonej kwoty? › Re: wyrok w sprawie PZU - czy wystarczy do wypłaty zasądzonej kwoty?
  • Data: 2008-01-08 17:53:45
    Temat: Re: wyrok w sprawie PZU - czy wystarczy do wypłaty zasądzonej kwoty?
    Od: tattva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:
    > Art. 776 kpc.
    > Zresztą w ogóle nie gadaj z matołkami i od razu do komornika.
    > A poza tym za co ty płacisz swojemu adwokatowi że nie potrafi ci
    > powiedzieć co masz zrobić?

    Sam nie wiem za co zapłaciłem, bo większość obliczeń wykonałem
    samodzielnie. Dostarczyłem też orzecznictwo i algorytm obliczeń,
    wyliczyłem sobie odsetki (w PZU oczywiście chcieli wypłacić 20 zł,
    ale sprostowałem i dostałem 200...). Na szczęście sprawa już za mną.
    Udało się bez oryginału polisy. Dziękuję wszystkim za pomoc.

    /tattva
    --
    samborro maupa gazeta kropa pl
    http://www.myspace.com/samborkostrzewa