    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyrok NSA w sprawie apostazji
    Date: Thu, 16 Jan 2014 08:50:28 +0100

    W dniu 16.01.2014 08:01, januszek pisze:
    > Smok Eustachy napisa?(a):

    > Kościół wpisywał, że taki i taki delikwent sam siebie ekskomunika
    > obłożył i do sakramentów przystępować nie może. Nic ponad to.

    Smok to chyba jakiś katofaszystowski przydupas, co to (jak widać)
    wszędzie "żydostwo" widzi.

    Generalnie polski kościół ma wewnętrzny "prikaz", żeby kurczowo pilnować
    statystyki "owieczek". I utrudniają jak mogą wypisanie się.

    Smoczy przydupas stosując metodę ignorowania niewygodnych faktów nie
    zauważył np. tego co pisałem o księdzu udającym, że potrzebuje wielu dni
    na zapoznanie się z deklaracją na pół strony.