  • Data: 2014-01-16 11:35:09
    Temat: Re: wyrok NSA w sprawie apostazji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Jan 2014, the_foe wrote:

    > spodziewałbym sie raczej nakazu usuwania wszelkich danych tak jakby
    > ich nigdy nie było.

    Ale to prowadzi do absurdów - nie należy żądać wymazania archiwalnych
    zapisów, np. tego o żądaniu zaprzestania przetwarzania danych.
    Patrz wątki z flejmami o fotoradarach "ja nie pamiętam kto kierował",
    niby czemu logika "nie wiedziałem, bo nie pamiętam, a notatki kazali
    usunąć" miałaby chronić tylko kierowców? ;)

    pzdr, Gotfryd