  • Data: 2009-07-03 08:00:52
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez pracodawce
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    W liście datowanym 3 lipca 2009 (09:19:22) napisano:

    > Czyli jednak nie zrozumiałeś.

    Zrozumialem, zrozumialem, to byl zart. Ok -> EOT, wiem juz wszystko.

    > tylko pl.foto wywaliło...

    Jest wiecej, na grupach siedze od 1997 roku, fakt ze wtedy pod inna
    ksywka ale mozna powiazac wszystko kluczem, nevermind.

    Jeszcze raz napisze, ze zrozumialem Cie i dziekuje, tak bym znow nie
    zostal zle odebrany, chociaz wiem, masz do tego prawo ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz