  • Data: 2009-07-03 08:57:55
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy przez pracodawce
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 10:34:17 +0200, Maciej K. aka Sesjusz napisał(a):

    > Biuro kard powiedzialo ze to nie prawda, ze podpisalem w czerwcu (pod
    > koniec) wiec zabraklo mi miesiaca,

    Masz głupie biuro kadr, powinno się wstydzić. Ten przepis to art. 36 par.
    1 w zw. z art. 32 par. 2 kp.

    Jest nawet o tym wyrok SN: "O długości okresów wypowiedzenia (art. 36 § 1
    KP) decyduje okres zatrudnienia u danego pracodawcy liczony od dnia
    zawarcia umowy o pracę do daty jej rozwiązania z upływem okresu
    wypowiedzenia (art. 32 § 2 KP)." -- wyrok z 11 maja 1999 r., I PKN 34/99

    http://bit.ly/6hUEz

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?