  • Data: 2009-06-24 13:59:12
    Temat: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@w...pl> napisał

    Witam, jestem okolicznościami zmuszona złożyć wypowiedzenie w pracy z
    dniem 1.07. Jestem zatrudniona na pełny etat na czas nieokreślony, ale
    pracuję od 10 mies. także obowiązuje mnie 1-miesięczny okres
    wypowiedzenia. Jednoczesnie z mężem staramy się o dziecko. Mam zatem
    pytanie-jeślibym złozyła wypowiedzenie i zaszła podczas okresu
    wypowiedzenia w ciąże, to czy mogłbym to wypowiedzenie cofnąć i
    przejść na zwolnienie lekarskie?Z góry dziekuję za odpowiedz.

    ***
    Abstrahując od pytania zasadniczego.
    Czy masz świadomość, że jak złożysz wypowiedzenie 1.07, to będzie ono miało
    swój skutek dopiero na dzień 31.08? Jeśli więc zależy Ci na czasie, to złóż
    je jeszcze do końca czerwca. Wówczas skutek przypadnie na dzień 31.07.

    A co do meritum, to co powiesz pracodawcy? Że się rozmyśliłaś, bo ... jesteś
    w ciąży?

    E.