    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajecie mieszkania-jaki podatek
    Date: 5 Dec 2003 10:27:30 GMT

    In article <3...@X...onet.plX>, kam wrote:

    > trochę pokręciłaś

    To czemu nie poprawisz? Nie uważasz, że Twoje liczne onelinery są
    totalnie bez sensu? Jak coś wiesz, to czemu nie pomożesz pytającemu?

    A wracając do tematu, być może VAT dotyczył tylko garażu, a mieszkania
    już nie. Nie wiem, bo z racji tego, że mieszczę się poniżej tej
    vatowskiej sumy, to do kwestii vatu nie przywiązywałam większej wagi.
    Bardzo prawdopodobne, że dotyczyło to tylko garażu.
    Można też zadzwonić do US. Ja trafiłam akurat na dość miłą i
    rozgarniętą panią, może też będziesz miał szczęście.

    Renata