    From: geos <g...@n...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "wymuszenie" daty egzaminu
    Date: Wed, 21 Mar 2012 11:46:43 +0100

    cyklista wrote:

    > ani też że możesz przyjść dowolnego dnia o dowolnej porze i będziesz
    > przeegzaminowany
    >
    > dla mnie normalne jest że z biegiem czasu będzie coraz trudniej zaklepać
    > jakiś konkretny termin bo chętnych będzie coraz więcej i się poumawiają

    ogólnie procedura jest taka, że wchodzi się na stronę internetową
    centrum i wybiera dogodny dla siebie dzień. oczywiście nie jest tak
    napomknąłeś, że się "po prostu przychodzi", i wszyscy o tym wiedzą.

    jeśli nie zdam egzaminu w określonym terminie to, cóż, jest to moja
    sprawa z której będę rozliczany (stosownie z umową). centrów
    egzaminacyjnych jest kilkadziesiąt w samej Warszawie i normalnie nie ma
    problemu z ich wyborem oraz wyborem konkretnego dnia. normalnie nie
    funkcjonuje też coś takiego jak "centrum może się nie zgodzić" i
    "przydziela pierwszy wolny termin". są to ich wymysły. pytanie czy po
    podpisaniu umowy mogą sobie takie wymysły wymuszać?

    pozdrawiam,
    geos