eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymiana towaru › Re: wymiana towaru
  • Data: 2003-05-10 10:39:14
    Temat: Re: wymiana towaru
    Od: "jjans" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    TauRuSS wrote:

    >
    > Jeżeli dobrze rozumiem ,to telefon według swoich parametrów ma alarm
    > wibracyjny, ktory nie działa.

    Tak ma alarm wibracyjny.

    >Jeżeli istnieje możliwość naprawy aparatu, tak że wszystko będzie poprawie
    działało, to >serwis raczej nie ma obowiązku wymiany aparatu na twoje
    rządanie. Oni mają obowiązek >zwrócić ci sprawny telefon, a to jak tego
    dokanają to raczej ich wewnętrzna sprawa.

    O ile ja wiem, to prawo decyzyjne w tym zakresie przysługuje kupującemu.Czy
    się mylę?

    > Tu się dokładnie na tym nie znam, ale jeśli nie podpisałes umowy, to
    > możesz próbować odwołymać sie do prawa rękojmy,

    Czy dla towarów zakupionych w roku 2003 istnieje prawo rękojmi? Zresztą to
    mało istotne - telefon kupiłem w promocji.

    Moje dodatkowe i podstawowe pytanie jest takie- czy brak możliwości
    sprawdzenia aparatu w salonie oraz fakt stwierdzenia jego wady w chwili
    uruchomienia (po aktywacji karty sim) może być traktowane jako nabycie
    towaru niezgodnego z umową?

    Bartłomiej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1