  • Data: 2005-07-28 09:00:58
    Temat: Re: wymeldowanie przy sprzedaży mieszkania
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 28 Jul 2005 01:35:24 +0200, Robert Tomasik
    <news:dc96qg$n7r$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "MK" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pojść do
    >
    > Poszukaj w naszym archiwum pod kątem "wymeldowanie z urzędu". Skoro gość
    > nie mieszka od 6 miesięcy, to można go wymeldować.

    Z tego co wiem, to osoba, którą się chce wymeldować dostaje wezwanie z
    urzędu dzielnicowego. Ma stawic się z dowodem osobistym. Jak nie przyjdzie,
    albo, nie będzie chciał/a wyjąć/podać dowodu osobistego, nie będzie chciał/a
    się podpisać, to jak taką osobe wymeldują? Chyba nie wymeldują.

    --
    Kaja