    From: "Agnieszka" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymeldowanie dziecka
    Date: Tue, 29 Apr 2008 21:08:14 +0200

    Niestety masz racje że zależy to od widzimisie organu meldunkowego.
    Zadzwoniłam do kilku biur meldunkowych i wszędzie powiedziano mi iż
    wystarczy tylko mój podpis przy wymeldowaniu, a u mnie w biurze żądają
    podpisu ojca tylko dlatego iz kiedyś mieli przypadek że matka wymeldowała
    się z dzieckiem a za chwilkę pojawił się ojciec i zrobił "wojnę" dlatego
    zasłaniają się również krio.