  • Data: 2005-12-07 13:43:20
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NICK napisał(a):
    > a czy nikt się nie zastanowił dlaczego babcia Kaśki tak postępuje, może kaśka
    > coś jej powiedziała itp skoro zmieniła zdanie.

    Ależ zastanowił się...
    > i może Kaśka to wyolbrzymia.

    Znazcy wyolbrzymia, ze Babcia che ja z mieszania wyrzucić ?

    > Mozę tu chodzi o to, że posmierci dziadka Kaśka chce pozbawić babcię mieszkania

    Niby JAK ?

    > i nigdy jej nie pomoże jeśli babacia zostanie sama jet starszą kobietą

    Znam to..

    Mojego dziadka wszystcy straszyli, ze go wnuk do domu starców odda..
    Typowe zachowanie "życzliwych sąsiadów"

    Zastanów się..
    Z powodu "rażącej niewdzięczności" to można nawet darowiznę cofnąć,
    a co dopiero zgodę na mieszanie
    > więc
    > meldując ją myslała, że na "stare lata" będzie miała oparciew kochającej wnuczce.
    > I coś pękło może między babcią a Kaską

    Może...
    Ciekawe może być "kto to pęknął"...
    Ale to na stan prawny wpływu nie ma, a z mojego doświadzenia wynika,
    że zcęsto robią to "życzliwi" lub zawistna rodzina..

    > Ponać nie jest dla niej problemem z kasą to niech znajdzie inne lokum.

    Niech...

    Tylko wiesz.. jak się słyszy tyle lat, ze to mieszanie jest dla nas,
    a tu nagle "zyczliwi" sprawiają, że "obiecana darowizna" zostaje
    cofnieta, to tzeba najpierw wyjśc z szoku... daj jej czas..
    Ochłonie - wyprowadzi się...

    Bogusław