  • Data: 2005-12-06 13:29:26
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: mama Kasi<m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A mialam sie z nią bić????Proszę wgłębić się w sytuację i propozycję babci jaka byla
    na początku.Gdyby babcia nie zaoferowala się ,to wtedy nie wiem ,jakby to
    było???Ale sprawa na dzień dzisiejszy jest taka .Bardzo to pzreżywam.I chcę aby
    to mialo swoj koniec dobry dla kasi i jej dziecka.I nie ejst powiedziane ,ze ze mną i

    tam gdzie mieszkam byłoby jej dobrze????I czy tam miałaby spokój?????Mieszkam
    też u kogoś,a pracowac trzeba............CZY NIE TRZEBA?????????

    -> http://usenet.pomocprawna.info