  • Data: 2005-12-06 17:14:33
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Kasia<s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bogusław napisał:

    > Jest wielkim nietaktem tak z grubej rury wyciągać komuś
    > jakies sprawy sprzed lat...
    > Ale karalne tonie jest...
    >
    > Przykro mi Kasiu, że Cie tak urządzono.. ale masz takie drogi..
    >
    > Użerać się z Babcią i trochę pomieszkać..
    > Ponegocjować z Babcią i trochę pomieszkać
    >
    > Wyprowadzić się do innego mieszkania i mieć "święty spokój"
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Bogusław

    Wybieram ostatnią droge, czyli wyprowadze się dla świętego spokoju, ale póki co,
    jestem u Babki. Wpływa na to trochę czynników. Mój chłopak jest narazie za
    granica, ale kiedy wróci wspólnie poszukamy mieszkania, bym już nie miała
    problemów ze strony Babci.
    Zawsze babka mi mówiła, ze mam siedzieć tu w tym (jej) mieszkaniu, ze jest dla
    mnie i że będzie kiedyś moje. I że mam się stąd nie ruszać nigdzie. Już kiedyś
    chciałam się wyprowadzić by zamieszkać z moim chłopakiem, ale przez to jej
    gadanie siedziałam tu... i po co?? Na kłopot sobie samej. Własciwie, to mieszkałam
    tu na jej prośbę... tak można powiedziec.Dlatego moi zdaniem jest niewporządku
    zmieniać zdanie jeszcze robi ć mi tak beznadziejną sytuację w zyciu. Myślcie co
    chcecie, ale BABKA TU BARDZO ZAWINIŁA i nikt inny. Ani moja mama , ani ja.

    -> http://usenet.pomocprawna.info