  • Data: 2005-12-06 14:46:41
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: NICK<n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    oczywiście, że nie. Ale ja jakoś nie widzę jej z ojcem i mam swoje zdanie na ten
    temat. Chcę aby Kaśka miała spokój podczas ciązy i wszystko jej się udało . NIe
    piszę w złych zamiarach ale ta cała sytuacja jest niepoważna z waszej strony. A
    co na toojciec dziecka ie hce jej wziąść do sibie aby mieli spokój . Skoro dla
    niej nie ma problemu z pieniędzmi jak wcześniej pisała to niech znajdzie sobie
    mieszkanie do wynajęcia i zamieszka razem z ojcem dziecka. Bo na swojego to z
    pewnością nie może liczyć.
    Ja ośmielę się tylko wspomnieć sytuację jaką znam. A mianowice kiedy Kaśia była
    mała to właśnie ta babacia z dziadkiem Wasz szukali przez plicję itp. bo
    wyjechała Pai nie wiadomo gdzie i ma przy sobieteraz 10 letnia Samuelę. Wiec nie
    dziwnię się córce, że chce być zdala od Pani. Ale życzę jej Kaśce naprawdę
    końca tej głupiej sytuacji. Moja rada niech się wyprowadzi od dziaka, bo jak
    faktycznie umrze to będzie iała bardzo źle z babcią a ona też może być naciskana
    przez innych Niepomyslałyście obie o tym. Wiem, że ta babaci jest bardzo za
    Kasią i jakoś nie rozumię jej postepowania.

    -> http://usenet.pomocprawna.info